Pe 13 ianuarie a avut loc prima întâlnire a proiectului finanțat Erasmus Plus, The Gamification of Employment II, condus de ASPAYM Castilla y León și entitățile membre: CEIPES, AICSCC, Rosto Solidario și Universitatea Europeană Miguel de Cervantes.
Datorită succesului primei ediții a proiectului, această a doua parte își propune să dezvolte, să testeze și să implementeze practici inovatoare pentru promovarea proceselor de actualizare și îmbunătățire a abilităților tinerilor de a aborda transformarea digitală prin metodologii de gamificare.
Proiectul va avea o durată de doi ani în care sunt așteptate următoarele rezultate:
Ecosistem inovator de învățare virtuală, în care grupul țintă va putea să își actualizeze și să-și aprofundeze cunoștințele în acele abilități identificate ca fiind cheia pentru a stimula transformarea digitală și pentru a îmbunătăți capacitatea de angajare a tinerilor. Un manual virtual complementar pentru a facilita utilizarea aceleiași metodologii pentru toți lucrătorii de tineret. Întâlnirea, care a avut loc virtual, a fost împărțită în două părți: mai întâi s-a concentrat pe planul general, obiectivele și organizarea proiectului, iar apoi au fost stabilite sarcinile și termenele primei faze. A fost un moment important de participare și schimb pentru a alinia ideile și agenda tuturor partenerilor implicați.